14 grudnia 2013

LOVELY NUDE MAKE UP KIT.. czyli ''nudowa'' paletka od Lovely:)

Witam po dłuuuuuuugiej nieobecności. Przychodzę do Was z recenzją dotyczącą rozchwytywanej paletki firmy Lovely :) Dowiedziałam się o niej z wizażowego wątku o Rossmanie i musiałam ją mieć...chodziłam chodziłam aż udało mi się ją zakupić(po 5 dniach) :) Zaciekawiły mnie kolory tej paletki, które są idealne do wykonania makijażu codziennego. Zależało mi na cieniach, które będę mogła zabrać ze sobą w podróż. Paletka pojawiła się w Rossmanie z początkiem grudnia wraz z nową edycją limitowaną pt. ''Snow Princess'' w której skład między innymi wchodzą lakiery piaskowe, puder i róż. Poniżej kilka zdjęć:









Plusy:
- cienie w naturalnych kolorach(12 odcieni)
- cena, za 15,6g produktu musimy zapłacić 11,89 zł



Minusy:
- dostęponość, niestety szybko znika z półek.. chodziłam za nią 5 dni ;/
- słaba pigmentacja matów, bez bazy ani rusz..
- opakowanie, mam wrażenie jakby miało się rozsypać...



Na zdjęciach cienie nałożone bez bazy.
Same  zadecydujcie czy chciałybyście ja mieć, ja mimo wszystko polecam i mam nadzieje, że na stałe zagości w szafie Lovely :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz